Rico Eriksen Ludvigsen fastslår, at valg af solafskærmning og overdækning til terrasser alene ud fra billigste pris ”hævner sig” efter fem-ti år. Ja, ofte er det spild af penge, mener han.

Stil krav til solafskærmning og overdækning af terrasser

Stil krav! Så kontant lyder opfordringen fra Rico Eriksen Ludvigsen, indehaver af Kvalitetsmarkiser. dk, og han fastslår, at valg af solafskærmning og overdækning til terrasser alene ud fra billigste pris ”hævner sig” efter fem-ti år. Ja, ofte er det spild af penge, mener han.

– Det er bygherren, som skal stille krav. I dag ser man ofte kun på farve og dug, når man f.eks. køber en markise. Det er ved at komme, men alt for sjældent stilles der krav om markisearme, der kan køre længe, markiser der kan modstå kraftige vindtryk osv. Især ved offentlige bygninger ser man kun på billigste tilbud, siger Rico Eriksen Ludvigsen og tilføjer:
– Stil krav og se langsigtet på det. Kun på den måde får man value for money. Se på godkendelse, test, mærke og garanti, når der vælges solafskærmning, markiser og terrasseoverdækning. Og få det bygget ind i projektet fra starten. Det kan hurtigt blive for dyrt at købe for billigt. Vi satser på kvalitet og leverer eksempelvis markiser med 10 års garanti og garanti for 100.000 knæk på arme. Vores markiser har en forventet levetid på minimum 30 år, hvorefter de stadigvæk fungerer og er kun lidt forvitrede af vejr og vind.

Det kunderne har allermest brug for

Med de rigtige leverandører, de bedste produkter og egne top- og specialuddannede montører kan Kvalitetsmarkiser.dk give sine kunder det, de har allermest brug for, understreger Rico Eriksen Ludvigsen.
Tryghed.
– I et år har vi været ambassadør og partner i Danmark for belgiske Renson, der producerer en superkvalitet i screens – nogen af de bedste i verden. Og man leverer da også til hele verden. Renson er absolut blandt de førende og helt i front, når det gælder produktudvikling og nyskabelse. For kort tid siden lavede vi også aftale med den store tyske markiseproducent, Weinor, der ligeledes leverer produkter af højeste kvalitet i hele verden. Vi har brugt meget tid på at finde de rigtige producenter. I Weinors tilfælde var det tyskerne selv, der henvendte sig til os, fortæller Rico Eriksen Ludvigsen og siger videre, at i Weinor-sortimentet giver 56 standardfarver og ca. 150 forskellige duge at vælge imellem.

Kan klare orkanstyrke

Rensons høje kvalitet kommer bl.a. til udtryk ved, at produkterne er testet til at kunne klare orkanstyrke – op til 130 km i timen. Også specialprodukter med unikke egenskaber leverer belgierne. Bl.a. solafskærmning, der dækker hjørnevinduer med panoramaudsigt. Og til august lanceres et nyt produkt, Skye-overdækning til terrasser og andre udendørsområder. Et fleksibelt tag, der er testet gennem fem år, kan køre frem og tilbage og fås med en masse tilbehør – LED lys, varme, Bluetooth højttalere og meget mere.

“Vi leverer alt på mål – til den enkelte opgave. Og vi er garant for, at resultatet bliver teknisk godt, ser godt ud og er til kundens fulde tilfredshed.”

”Best Fixscreen Project 2016”

– I oktober sidste år fik vi Rensons pris for ”Best fixscreen project 2016”. Vi havde monteret fire horisontale systemer med mørklægningsdug i runde ovenlysvinduer på en skole i Midtjylland. Det havde man ikke set før, siger Rico Eriksen Ludvigsen.
Solafskærmning har fået en særlig værdi i især nyere byggerier med mange og ofte store vinduer. Med en isolering i top bliver sommervarmen hængende, hvis man ikke har beskyttet sig med effektiv solafskærmning. En sådan bolig kan være nærmest ubeboelig – ikke mindst om natten.

Gør meget ud af uddannelse

Kvalitetsmarkiser.dk har egne montører og gør meget ud af uddannelse. De har fået produkttræning hos Renson, i både teori og montage, og skal det samme hos Weinor. Desuden har de været på bl.a. stillads- og faldsikringskurser og bliver løbende efteruddannet.
– Vi leverer alt på mål – til den enkelte opgave. Og vi er garant for, at resultatet bliver teknisk godt, ser godt ud og er til kundens fulde tilfredshed. Hvis vi ikke kan stå inde for den løsning, kunden vil have, siger vi fra, slutter Rico Eriksen Ludvigsen.

Læs flere nyheder