Serviceaftale
Servicering og vedligeholdelse af udvendig solafskærmning
Ligesom en bil skal til regelmæssigt servicetjek, er det en rigtig god ide at gøre det samme med ens solafskærmning og markiser. En udendørs solafskærmning udsættes nemlig for lidt af hvert i det danske vejr og den slides med tiden. Med et servicetjek af din solafskærmning kan der findes problemer og der opdages fejl og defekter i tide. Du vil mindske risikoen for uheld, eller at solafskærmningen stopper med at virke optimalt. I samme omgang vil du også spare på reparationsudgifter og du undgår driftsstop så de ansatte i virksomheden ikke skal opholde sig i et overophedet lokale.
Hos Kvalitetsmarkiser indgår vi rammeaftaler på serviceaftaler på udvendig solafskærmning, der som udgangspunkt udføres i vintermånederne – så er solafskærmningen nemlig klar til næste sæson. Hyppigheden af servicen afhænger meget af, hvilken type solafskærmning du har og ikke mindst kvaliteten og alderen af anvendte materialer og montagen af den. En rammeaftale er specifik for den enkelte virksomhed og vil typisk gælde for 3-5 år ad gangen. Den omfatter reparation/service og udskiftning af solafskærmning.
Når vi har været forbi og udført en servicegennemgang, vil vi altid udfylde en servicerapport, hvor vi foreslår anbefalede udskiftninger og/eller reparationer samt vigtigheden af disse. På den måde kan du selv vurdere, om dette er noget, du ønsker at udbedre, og derved er du ikke forpligtet til noget, men vi vil altid komme med et prisoverslag på vores anbefalinger.
En servicegennemgang fra Kvalitetsmarkiser
En typisk servicegennemgang fra os indeholder:
- Prøvekørsel af alle motorer
- Justering af motorers endestop
- Afprøvning af automatik- og sikkerhedsfunktioner
- Kontrol af befæstelse
- Kontrol af evt. lejer inkl. smøring
- Kontrol af duge, lameller, vinger og lignende
- Kontrol for tæringer
- Kontrol for fysiske endestop i sidelister
- Lettere rengøring
- Småreparationer og smøring
- Reparationer udover småreparationer i servicegennemgangen kan laves på en fast pris eller på timesats.
Ønsker du at downloade vores serviceaftale, kan du tilgå den som flyer via det nedenstående link. Her vil der mere eller mindre stå det samme, som du lige har læst, og du vil have det lige ved hånden.
Ønsker du en fast serviceaftale som rammeaftale?
Hos Kvalitetsmarkiser bestræber vi os altid på at levere en løsning i særklasse og altid i høj kvalitet. Det er vigtigt for os, at du som kunde oplever den bedste service, der findes og vi vil derfor hellere end gerne udarbejde en fast serviceaftale til dig. Hos os vil du altid få kompetent rådgivning fra vores dygtige konsulenter og montører/teknikere. Vi bestræber os på altid at være up-to-date med de nyeste produkter indenfor solafskærmninger og styringer.
Ønsker du at vide mere om vores serviceaftale som rammeaftale, eller vil du gerne have, at vi kommer et smut forbi din virksomheds solafskærmning? Så skal du være mere end velkommen til at kontakte os, så vi kan hjælpe dig bedst muligt. Giv os et kald på tlf. +45 92 92 17 60 eller send en mail til info@kvalitetsmarkiser.dk. Du kan også udfylde vores nedenstående kontaktformular, hvis du foretrækker at kontakte os på den måde.